در تاریخ نهم دی ماه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار مرکز در دفتر مدیریت با حضور مسئولین و اعضای کمیته مذکور برگزار گردید.در این جلسه ، حفاظت فیزیکی بیماران در هنگام انتقال بین بخشی ، سیستم گزارش دهی اتفاقات ناخواسته و تجهیز و ارتقا ء سیستم احضار پرستار از اصلی ترین مواردی بود که مورد نقد و بررسی قرار گرفت و جهت اعمال آن مواردی به تصویب اعضاء رسید.
دفعات مشاهده: 1061 بار |
دفعات چاپ: 401 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر